Friday, April 15, 2011

2011 04 15

Esok dah buat appointment untuk gi food tasting - Yeob Catering on Saturday (16/04/2011) & Mutiara Catering on Sunday (17/04/2011)  Dua dua pun pukul 12 tengahari.

Mutiara Catering

Yeob Catering

Oh ye..ingat nak ajak hubby shayang gi agensi pembantu rumah jugalah - nak cari ganti.  Yang sekarang ni menyakitkan ati je.  When we scold her, she told me - if you don't like me, send me back to the agent, I can work with majikan lain.  So cantik her muka - kita bayar ribu riban dia nak gi kerja ngan orang lain plak.  Sebabnya mudah je...saya ni so fussy bab kebersihan ini sebab hubby ngan anak2 sangat lah berhidung sensitif.  Berhabuk lebih shikit je dah hacum hacum.  Pastu flu lama lak tu...  Bila suruh maid sapu ngan mop 2 kali, wah dijeling jelingnya kita.  Patut tak?

No comments:

Post a Comment