Sunday, July 31, 2011

2011 07 31 Persiapan Raya

Esok dah mula berpuasa.  Alhamdulillah, aku masih diberi peluang untuk hidup di muka bumi Mu in Ya Allah.  Terima kasih.  Walaupun adik terlantar dihospital, aku berikrar akan sentiasa menjaganya.  Mulutnya memang boleh tahan tetapi saat ini, dia tak berupaya.  Jiwanya sangat lemah dan mudah terusik.


 Badan adik gatal gatal sebab dah lama tak mandi...

 External fixture. 

 
Abang bagi adik makan air kelapa dara.  Elok ke haa??  Tak tahu lah.




 
Turn Izam untuk jaga adik - cover satu minggu punya visit.




Adik tengah sakit.  Besi tu cucuk pinggang dia



OK.  Persiapan Raya.  Percaya tak kalau Ai kata satu persiapan raya pun tak buat lagi.  So, lepas jenguk adik kat spital, pergilah Sogo.  Orang macam semut hurung bangkai...  Mana orang ni semua datang haa???  Agaknya kalau mereka schedule nak buat BERSIH ari ni, bagus juga sebab jalan mesti lengang.
Kat Jalan Tuanku Abdul Rahman.  Dalam perjalanan ke Masjid India untuk menunaikan solat Zohor

 First baju yang dicuba.  Tengok muka Angah.  Tak shuke baju ni.

 Try baju ni pulak.  From Flower Girls.  Ambik je lah.  Orang ramai giler macamana nak pilih??


 Sedang tunggu promoter kasut "Dora"  tak sampai sampai.  Rentikanlah.  Beli je lah kasut lain.
Angah penat

No comments:

Post a Comment