Monday, May 5, 2014

2015 05 05 Seketika di Jalan Loke Yew

Sangat sakit hati bila kenderaan di hadapan kita tetiba buat hal.  Kereta depan tu WJX 372 - dah lah daripada depan Dewan Bahasa jalan macam siput babi, tengok handphone tak habis habis.  Jalan jam pun dia buat bodoh jer.  Nak di jadikan cerita, betul betul dekat roundabout Loke Yew tu, dia gi sondol lori Alam Flora tu.  Tak ke @#$*&*.  Sangat bengang.  Dah lah nak gi jemput anak dah lambat ni.  Ya Allah, tolonglah tetapkan iman ku.  Please chill.  Jangan marah!!



No comments:

Post a Comment