Sunday, November 2, 2014

2014 11 02 Kursus Anjuran Jabatan Perkhidmatan Awam

Tak tahu kenapa adik saya ni terpanggil untuk menjadi kakitangan kerajaan sebagai Penolong Pegawai Latihan Vokasional.  Kena attend Kursus Pengenalan dan Asas kat Pantai Timur selama seminggu.  Bapa mertua dia tak sihat pulak tu...  Sian.

Lepas antar suami pergi menyabit kat Bangi, saya pun terus memandu ke Jabatan Perkhidmatan Awam, Putrajaya.

Cahayamata saya

Documentation done

Mingle

Dalam hati mesti ada perkara yang tak terucap
Mak tentu sedih giler


Tunggu bas yang akan membawa kesemua penjawat awam ini...

Ini bas nya

Bye adik

Sayang adik den
Bila adik dah pergi, bawa mak gi makan kat Alamanda sebab tempat lain tak tahu.  Alamanda ni jer yang agak senang nak pergi dan senang nak parking.

Ayah ngan lamb shank

Adik angah ngan Tomyam noodle dan spaghetti
 Petangnya pulak ajak suamy gi ziarah bapa mertua adik di Hospital Temerluh, Tingkat 7, Wad Kenanga 12, Katil 15


Kasih seorang anak hingga ke nafas bapanya yang
terakhir


Semoga Allah memberkati semua pekerjaan ku hari ini.  Insha Allah

No comments:

Post a Comment