Monday, May 18, 2015

2015 05 18 Date Ngan Anak Bujang

Kitorang breakfast kat KFC ari ni sebab si bujang saya tak berapa sihat.

Dah lama tak makan kat KFC sampai lupa apa nak order.  Confuse ngan Burger King dan Marrybrown.

Ehh... KFC ada dessert lah.

Sedap juga.  Macam ice cream ball

Keras tak sedap.  Kena tunggu lama sikit.  Biar dia defrost dulu


Mari kita sekodeng harga nya pula.
Breakfast twister set (come with tea or coffee) - RM7.80
Ala Carte Egg Riser - RM4.00
Cheezy Wedges - RM5.20
Profiteroles (Dessert) - RM5.80
Snack Plate Combo - RM12.95
Upgrade Air to Orange Juice (tambah) - RM1.30

GST 6%


Sementara itu, dirumah, binatang ini merosakkan batang tanaman saya.  Diberitahu binatang ini suka korek batang tanaman dan kencing kat dalam batang tu.  Macam macam hal.  Nak tahu saya buat apa.  Bila jumpa binatang ni, saya akan kerat dia.


No comments:

Post a Comment