Monday, May 25, 2015

2015 05 25 Fig - Another variety - Archipel

Last Thursday, 21/05/2015, gi Shah Alam ambik 2 pokok Archipel.  Menambah koleksi jer sebenarnya.  Pepohon tu dah berbuah dan tunggu masa untuk masak jer.

Ari ni petik sebuah.  Alhamdulillah.  Layan gambar je lah.

Sebelum tu tengok gambar owner, kedai menjual barang barang construction, kat Cheras Baru, ni.  Bising mulut dia cakap tentang GST dan betapa dia juga serba salah mengenakan GST kepada pengguna.  Malah beliau tak berselindung mengatakan beliau dari DAP.  "Kita tidak pilih kaum tapi kita pilih parti.  BN betul betul buat rakyat sakit".  Hallo... orang besar dan orang kerajaan, tolong turun dan dengar kata rakyat.


Panggil apa ni yer?  Sebutir ke sebiji buah tin.



Proud owner
Tapi Archipel ni tak manis macam IBT.  Maybe I should stick to just one variety.  What say you??



Masih banyak buah lagi diatas tu.  Kalau semua pun kurang manis.
Sedih...

IBT and Archipel
Pukul 12 tu Archipel
Pukul 6 dan Pukul 9 tu IBT

No comments:

Post a Comment