Tuesday, June 23, 2015

2015 06 22 Ramadhan 05 1436 H - Monday yang Sibuk

Ari ni ajak En. Suamy gi beli jubah cantik kat Kompleks PKNS, Shah Alam.  Kena cepat cepat beli dan balik sebab bulan puasa ni kami kena tolong mak buat preparation berbuka.  Mak dah uzur.  Tak larat dia buat kerja berat.  Lets shop.

Suka ngan warna tu.
Warna biru garang yang dilembutkan dengan element putih
Jiwa yang garang, jika dilembutkan dengan tazkirah dan amalan murni,
akan menjadikan kita insan soleh yang dihormati.  InshaAllah



Cerewet juga suamy den ni  Copeklah haa.  Den nak balik tolong mak den masak nih

Jika berminat, boleh datang beli kat sini ok
Kompleks PKNS, Booth No B8 - Butik Asas
Malamnyer, kami ada temujanji berbuka organised by Senama Agro.  Anak anak berbuka kat rumah mak.  Lauk untuk bersahur esok dah tapau dari rumah mak.  He he...

OTW ke PJ Hilton

Tetamu dari meja kami

Ada tarian lagi..
Atas screen putih tu tulis Majlis Berbuka Puasa & Beramah Mesra bersama YB Dati Sri Ismail Sabri.
Bayang IS pun takde.  Kena tipu ke ni???

Dinner kami malam ni

Owner - Senama Agro International Sdn Bhd
Dato Mustafa Bin Abdul Wahab



Mr Teoh and his wife, Wendy

No comments:

Post a Comment