Saturday, August 22, 2015

2015 08 22 Outing ngan anak anak buah

Ari ni bawa 2 orang anak Angah keluar.  Pepagi, gi ambil diaorang kat Menara Tun Razak dan bawa gi makan aiskerim kat Baskin Robbin.  Tak sedap katanya.  Aiskerim mahal tak mahu.  Belikan "Sangkaya" - habis pulak.

Bawah bekas Baskin Robbin
Atas Aiskerim "Sangkaya"
Lepas tu, kami bawa anak anak dan anak anak buah ni pergi makan kat Insaf.
Alhamdulillah.  Semua baik laku dan makan sampai habis.

Balik rumah, rehat kejap.  Pastu keluar untuk menonton wayang jam 6:30 petang
Hari ni kitorang tengok cerita Pixel.  Best giler cerita ni...macam balik ke zaman sekolah.
Image result for pixel movie image

Solat Maghrib kat Masjid di Belakang Istana dan terus makan ikan bakar.

Boleh jer dua beradik ni makan ikan bakar yang pedas tu
Habis licin semuanya...




No comments:

Post a Comment