Sunday, February 14, 2016

2016 02 14 Mak Sakit Kaki

Mak kata kakinya sakit.  Nak bawa pergi Klinik, tak mahu.  Nak pergi HUKM juga.  Dah ada rekod katanya.  Aduhai...HUKM tu sangatlah lama menunggu.  Kadang kadang hampir 3 jam just to get to see the Dr.  Aku kena hantar anak anak gi Kumon pulak tu...

Call Izam, minta tolong antar mak ke HUKM dulu.  Kebetulan Izam memang nak tidur rumah mak malam ni.  Alhamdulillah.
Lepas uruskan anak anak, then, I go to HUKM.

After 2 hours, dapat jumpa Dr.  Dr tu kata mak kena gout tapi mak seriously kata tak.  Bila investigate further, mak memang ada makan kacang dhall.  Oh alahai.  Pastu tak nak dengar cakap anak anak pulak tu.  Layan kan jer lah...  Sabar lah wahai hati.


Bila dah dapat 1 jab kat punggung, hati ada bunga... dah kurang sakit kot..

Still thinking about kacang dhall

No comments:

Post a Comment