Sunday, June 12, 2016

2016 06 12 Ramadhan 07 Mencari baju si bujang di Kompleks PKNS, Shah Alam

Hari ini, ajak si bujang untuk cari baju raya.  Tak tahulah tahun ni, dia nak pakai baju apa tetapi trend tahun ni kurta.  Kita tengok samada si bujang ni nak pakai kurta.

Sesampai kat Kompleks PKNS, kami pergi cari kurta dulu.



Tak minat. tak minat. tak minat.

Ai ikutkan jer... tak sure lagi dia nak pakai apa untuk Aidil Fitri nanti tetapi rasanya dia nak cari baju melayu ni.  Anak oh anak

Yang ini juga akhirnya.
Membazir lagi lah, seluar yang tak akan dipakai lagi tu.
Heran apasal lah selepas Aidil Fitri, seluar baju melayu takkan berusik

Baju melayu satin dari Four "H" Design Sdn Bhd - RM170
Samping - RM50



Sekarang cari untuk En. Suamy pulak..  Mana nak cari suamy ku ini?  Mungkin kat ruang legal bawah ... Jom kita cari.



Jumpa kat kedai jubah


No comments:

Post a Comment